Εκεί που ο εκπαιδευτικός θέλει να ανάψει φωτιά στο μυαλό των παιδιών, εσείς τον κατηγορείτε για εμπρηστή.
Εκεί που εκπαιδευτικός ζητάει συμβουλή κι επιμόρφωση, εσείς μετατρέψατε τους λίγους συμβούλους που του είχαν απομείνει σε αξιολογητές.
Εκεί που ο εκπαιδευτικός φωνάζει απεγνωσμένα: «αφήστε με να κάνω και λίγο μάθημα», εσείς τον φορτώνετε με όλο και περισσότερες δουλειές και αναθέσεις, με όλο και περισσότερους ρόλους, του δίνετε όλο και περισσότερους τίτλους. Να καίει όλο του το οξυγόνο για να μην περισσεύει ούτε λίγο για τον εγκέφαλό του.
Εκεί που ο εκπαιδευτικός βλέπει ομάδα, εσείς βλέπετε ατομισμούς, άριστους και άχρηστους, βάθρα νικητών και καιάδες.
Εκεί που ο εκπαιδευτικός ψάχνει διαφορετικότητες, κλίσεις, ενδιαφέροντα, εσείς βάζετε μπρος την κιμαδομηχανή.
Όπως εκεί που λάμπει ήλιος εσείς βλέπετε φωτοβολταϊκά, εκεί που τρέχει ποτάμι εσείς βλέπετε υδροηλεκτρικά, εκεί που φυσάει ο άνεμος εσείς βλέπετε ανεμογεννήτριες και εκεί που υπάρχει δάσος εσείς βλέπετε οικοδομές, έτσι και εκεί που ο εκπαιδευτικός βλέπει σχολειό εσείς βλέπετε επιχείρηση, εκεί που βλέπει μαθητές και γονείς εσείς βλέπετε πελάτες, εκεί που βλέπει δασκάλους εσείς βλέπετε πωλητές, εκεί που βλέπει διευθυντές εσείς βλέπετε μάντατζερ και εκεί που βλέπει Παιδεία εσείς βλέπετε αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου