Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Big Axiologitis is watching you

Γεια σας. Φέρω τον τίτλο  του εκπαιδευτικού. Το αναφέρω έτσι γιατί δεν ξέρω, από εδώ και πέρα, αν θα με αφήσουν και να τον τιμάω. Όπως βλέπετε περιδιαβαίνω μόνος μου στο προαύλιο. Αν αναρωτιέστε γιατί, θα σας πω. Λόγω της αξιολόγησης νιώθω πλέον πως οι συνάδελφοι είναι αντίπαλοι και ο Διευθυντής μπαμπούλας. Παραμιλώ σαν την Αστέρω: «Ο πιο μικρός μου αδερφός είναι το χαμομήλι, κι ο πιο μεγάλος μου αδερφός είναι το κυπαρίσσι». 

Θα μου πείτε: αναμενόμενο για όποιον έχει διαβάσει τα βασικά σημεία των νέων νόμων για την παιδεία που ψηφίστηκαν πρόσφατα. Για την αναβάθμιση του σχολείου, για την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και για την αξιολόγηση. Αφού επιμένετε θα τα μοιραστώ και μαζί σας. Μόνο μην μου δίνετε και μεγάλη σημασία γιατί όπως είπαμε πλέον δεν μιλώ, παραμιλώ. Έχουμε και λέμε λοιπόν: 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ  ή  ΕΔΩ 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου