Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Πετάμε στον Καιάδα τους αδύναμους μαθητές

Θα ακούσετε να μιλάνε γι’ αυτούς με διάφορους χαρακτηρισμούς: τεμπέληδες, αδιάφοροι, ανίκανοι, δύσκολοι, αυτοί που δεν παίρνουν τα γράμματα, «τελειωμένοι», ταραξίες, υπερκινητικοί, κακοί μαθητές, μαθητές που δεν «τους κόβει» κ.ά. Στην πραγματικότητα όμως είναι απλώς αδύναμοι μαθητές δηλαδή μαθητές που χαρακτηρίζονται από σχολική αποτυχία. Είναι πολύ εύκολο να θεωρήσουμε όλους τους παραπάνω χαρακτηρισμούς ως πιθανές αιτίες της χαμηλής επίδοσης αλλά στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο:  είναι τα αποτελέσματα της χαμηλής επίδοσης. Η ανικανότητα, η τεμπελιά, η φασαρία που κάνουν οφείλεται στην χαμηλή τους επίδοση, στην σχολική τους αποτυχία και στην αδυναμία ή αδιαφορία του εκπαιδευτικού μας οικοδομήματος να τους εμπλέξει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τις πραγματικές αιτίες της χαμηλής επίδοσης θα τις συζητήσουμε παρακάτω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ  ή  ΕΔΩ  ή  ΕΔΩ 

1 σχόλιο:

  1. Ως πολύτεκνη μητέρα είμαι σε θέση να γνωρίζω πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι τα παιδάκια. Κάθε ένα έχει τα ταλέντα του και τις ιδιαιτερότητές του. Όμως ΌΛΑ τους έχουν την τάση να θέλουν να γνωρίσουν τον κόσμο γύρω τους. Το μεγάλο βάρος είναι στο εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει ως αρχή του την εξέλιξη αυτών των ταλέντων αλλά την ωμή ομαδοποίηση. Έχοντας και παιδάκι ΔΕΠΥ ζω καθημερινά με την αγωνία του να δουλεψει ο "τεμπέλης" γιός μου για το σχολείο του. Οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν την γνωμάτευση και απλά ΔΕΝ θα ασχοληθούν με το δύσκολο παιδί. Το πολύ πολύ να μην το αφήσουν στην ίδια τάξη. Εγώ όμως θέλω το παιδί μου να ΜΟΡΦΩΘΕΙ......αυτά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή