Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Η υπερβολική δόση εκπαίδευσης βλάπτει σοβαρά τους Έλληνες μαθητές


Ο παρακάτω διάλογος διαδραματίζεται μεταξύ δύο καθηγητών (φυσικών).Ο ένας είναι ο Φιλανδός   Έρικ Κέκονεν και ο άλλος ο Έλληνας Δημήτρης Αλεξάνδρου. Αφορμή για το διάλογο αυτό είναι η πρόσφατη έρευνα του ΟΟΣΑ που χαρακτηρίζει τους Έλληνες μαθητές ως σκληρά εργαζόμενους αλλά με μειωμένη επίδοση ,κυρίως σε θέματα που απαιτούν εμβάθυνση και κριτική σκέψη. Από την άλλη αναδεικνύει  τους Φιλανδούς  μαθητές  ως εκείνους με την μεγαλύτερη επίδοση και κριτική ικανότητα.                                                                                                                                   
                   Διαβάστε όλο το άρθρο στο alfavita .gr  πατώντας εδώ

                  Δημοσίευση στο ipaideia.gr

3 σχόλια:

  1. Έγραψα το σχόλιο σε άλλο άρθρο αλλά προοριζόταν για αυτό. Επειδή ψάχνω την προέλευση του διαλόγου, μπορείτε να μου πείτε αν τον έχετε γράψει εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι εγώ τον έχω γράψει και εννοείται ότι είναι φανταστικός .Τα στοιχεία όμως που χρησιμοποίησα είναι μετά από έρευνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ; http://www.facebook.com/photo.php?fbid=496789003712740&set=a.384565358268439.87711.201044869953823&type=1&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή