Τα αντανακλαστικά της ελληνικής κοινωνίας όσον αφορά το βίντεο με την φραστική επίθεση του μαθητή του ΕΠΑΛ στην καθηγήτριά του που βγήκε, ως δια μαγείας, στο φως της δημοσιότητας είναι μεν αυτόματα αλλά κατά κύριο λόγο συντηρητικά. Ο νοικοκυραίος μέσα μας για να διώξει μακριά τους δαίμονές του γίνεται, ηθελημένα ή αθέλητα, ο ίδιος δαίμονας.
Αν στον μαθητή βάλουμε ταμπέλα «ασταθής» ή «επικίνδυνος» τότε εμείς μάλλον γινόμαστε εκείνοι που διαπράττουμε έγκλημα. Επίσης, αν επικεντρωθούμε στο «τις πταιεί για την ανάρμοστη συμπεριφορά του μαθητή», πιθανότατα θα οδηγηθούμε στο δίδυμο το οποίο η ελληνική κοινωνία αρέσκεται να ενοχοποιεί για όλα τα δεινά της: από τη μία τους γονείς πως δίνουν ελλιπή ανατροφή στα παιδιά τους και από την άλλη τους εκπαιδευτικούς πως είναι ανίκανοι να επιβάλουν την τάξη και το σεβασμό στους μαθητές τους. Έχοντας κατηγορήσει ως αποτυχημένους τους κύριους εμπλεκόμενος στην ανατροφή των παιδιών (γονείς και τους εκπαιδευτικούς) έχει λιπανθεί το έδαφος ώστε οι μηχανισμοί καταστολής παρομοίων φαινομένων να αναλάβουν δράση σε μια λογική τύπου «αφού δεν γίνεται αλλιώς».ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ ή ΕΔΩ ή ΕΔΩ
Αν στον μαθητή βάλουμε ταμπέλα «ασταθής» ή «επικίνδυνος» τότε εμείς μάλλον γινόμαστε εκείνοι που διαπράττουμε έγκλημα. Επίσης, αν επικεντρωθούμε στο «τις πταιεί για την ανάρμοστη συμπεριφορά του μαθητή», πιθανότατα θα οδηγηθούμε στο δίδυμο το οποίο η ελληνική κοινωνία αρέσκεται να ενοχοποιεί για όλα τα δεινά της: από τη μία τους γονείς πως δίνουν ελλιπή ανατροφή στα παιδιά τους και από την άλλη τους εκπαιδευτικούς πως είναι ανίκανοι να επιβάλουν την τάξη και το σεβασμό στους μαθητές τους. Έχοντας κατηγορήσει ως αποτυχημένους τους κύριους εμπλεκόμενος στην ανατροφή των παιδιών (γονείς και τους εκπαιδευτικούς) έχει λιπανθεί το έδαφος ώστε οι μηχανισμοί καταστολής παρομοίων φαινομένων να αναλάβουν δράση σε μια λογική τύπου «αφού δεν γίνεται αλλιώς».ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ ή ΕΔΩ ή ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου