Ο
παρακάτω διάλογος διαδραματίζεται μεταξύ δύο καθηγητών (φυσικών).Ο ένας είναι ο
Φιλανδός Έρικ Κέκονεν και ο άλλος ο
Έλληνας Δημήτρης Αλεξάνδρου. Αφορμή για το διάλογο αυτό είναι η πρόσφατη έρευνα
του ΟΟΣΑ που χαρακτηρίζει τους Έλληνες μαθητές ως σκληρά εργαζόμενους αλλά με
μειωμένη επίδοση ,κυρίως σε θέματα που απαιτούν εμβάθυνση και κριτική σκέψη.
Από την άλλη αναδεικνύει τους
Φιλανδούς μαθητές ως εκείνους με την
μεγαλύτερη επίδοση και κριτική ικανότητα.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο alfavita .gr πατώντας εδώ
Διαβάστε όλο το άρθρο στο alfavita .gr πατώντας εδώ
Έγραψα το σχόλιο σε άλλο άρθρο αλλά προοριζόταν για αυτό. Επειδή ψάχνω την προέλευση του διαλόγου, μπορείτε να μου πείτε αν τον έχετε γράψει εσείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι εγώ τον έχω γράψει και εννοείται ότι είναι φανταστικός .Τα στοιχεία όμως που χρησιμοποίησα είναι μετά από έρευνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΝΛΑΝΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ; http://www.facebook.com/photo.php?fbid=496789003712740&set=a.384565358268439.87711.201044869953823&type=1&theater
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαμένων στη Φινλανδία από το 1980 με σπουδές παν/κές σημείωνω και υπογραμμίζω ότι πρόκειται για ΠΑΡΑΜΥΘΙ. Ελάχιστα ισχύουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι υπεροχο...Το μειωνει ο ..τιτλος του!! Καποιος αλλος τιτλος θα εδινε την δυνατοτητα να διαβαστει απο περισσοτερους,αλλα και να καταδεικνυει την ουσια του αρθρου.
ΑπάντησηΔιαγραφή