Στη σύγχρονη εποχή θεωρώ ότι το μεγαλύτερο δίλημμα που
μπορεί να αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευτικός είναι το εξής: να μείνει ακλόνητος
στη θέση του βάζοντας κόντρα στην καταιγιστική πορεία των μαθητών του προς το
μέλλον με πιθανό όμως κίνδυνο το μεταξύ τους χάσμα να γίνει τεράστιο ή να
ακολουθήσει από κοντά την πορεία των μαθητών του, μειώνοντας το χάσμα,
παίρνοντας όμως το ρίσκο του τι επιφυλάσσει το χωρίς φρένα ταξίδεμα όλων προς
το μέλλον; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ ή ΕΔΩ ή ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου