tag:blogger.com,1999:blog-3609339229079388707.post3702465637391804104..comments2022-04-10T19:47:25.303-07:00Comments on Dimitris Tsirigotis: Το γράμμα ενός μαθητή, του Δ.ΤσιριγώτηUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3609339229079388707.post-44545627317347159082013-01-02T21:36:27.417-08:002013-01-02T21:36:27.417-08:00Ακριβώς αυτό λες Νικόλα ήθελα να δείξω : η έλλειψ...Ακριβώς αυτό λες Νικόλα ήθελα να δείξω : η έλλειψη πραγματικής επικοινωνίας ενός παιδιού το οδηγεί να αναζητά την επικοινωνία εκβιαστικά και σε λάθος χρόνο -μέσα στη τάξη με τους συμμαθητές του την ώρα του μαθήματος .Είναι ένα παιδί που ουσιαστικά παραμένει από το μεσημέρι και μετά (είναι ουσιαστικά παρκαρισμένο σε δραστηριότητες και σε οθόνες).Οπότε όλη αυτή η καταπιεσμένη του ανάγκη για ανθρώπινη επαφή εκφράζεται με μια ακατανίκητη λογοδιάρροια εκεί που μπορεί να κρυφτεί μέσα στο πλήθος των 27 ατόμων.Είναι η δική μου ερμηνεία γιατί τα παιδιά σήμερα μιλάνε ακατάπαυστα μέσα στις τάξεις,φαινόμενο που όσο πάει χειροτερεύει.Dimitris Tsirigotishttps://www.blogger.com/profile/11563679836104517332noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3609339229079388707.post-3446753327799054562013-01-02T17:00:02.170-08:002013-01-02T17:00:02.170-08:00Ο χρόνος κυλάει και η κοινωνία είναι αντιμέτωπη με...Ο χρόνος κυλάει και η κοινωνία είναι αντιμέτωπη με νέα προβλήματα. Η ζωή του μαθητή κρύβει τεράστιες δυσκολίες και εσωτερικές διεργασίες που το χάσμα γενεών επιδεινώνει την ήδη υπάρχουσα προβληματική τους μορφή. Νομίζω πως το αντίδοτο της κατάστασης είναι η ουσιαστική επικοινωνία.nikolashttps://www.blogger.com/profile/15779113969612155249noreply@blogger.com